Lady Gaga i Köpenhamn

Tre ord: Så jävla bra!
Hade riktigt höga förväntningar på konserten efter allt man läst i tidningarna, men trots det så var allting låååångt över förväntningarna! Vilken jävla show! Jag må vara en rockbrud, men det finns fan ingenting som slår Lady Gaga. Sån underbar människa med så mycket fint att säga, och så har hon en jävla pipa. Haha, alla 'tru-rockerz-vägrarlyssnapånågotannatändetsomäriminlillabox' tycker säkert jag är svinlöjlig som är big fan av Lady Gaga, but who cares? :) I love her!
Storbölade som en liten unge av lycka när hon kom in på scenen (eh ja, jag är 21 och inte 13), skrek och storsjöng med i varje låt, dansade stjärten av mig och hade kul så in i helvete! Vilken jävla underbart bra kväll :D Bästa födelsedagspresenten någonsin!






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback