Tröttheten själv.

Fan vad jag är trött! Är helt slut både i huvudet och kroppen. Det var minst sagt helt galet mycket folk på jobbet idag. Knökat överallt. Men det är mycket att göra, tiden går fort och folk behöver hjälp med att hitta hela tiden, så jag klagar inte :)

Olle är iväg och jobbar någonstans i Östergötland tror jag det var. Och han ska vara iväg och jobba i TVÅ veckor! Kanske kommer hem under nästa helg. Är lite nere på grund av detta, för det betyder att jag kommer vara helt ensam i två veckor. Tillsammans med kattskrället då. Olle är ju min bästa vän, och egentligen den enda nära vännen här nere. Visst har jag folk jag känner och tycker bra om, men ingen som man kan "hej, ska vi fisa i soffan,kolla på film och käka glass tills vi spyr ikväll" med. Plus det självklara att det är jobbigt att vara ifrån sin pojkvän i två veckor eftersom man kommer sakna skiten något enormt! Ohwell, man överlevde ju att bara ses på helgerna i nästan två år, så två veckor ska jag väl klara av :) tur att jag jobbar.

För att sysselsätta huvudet nu ikväll och inte behöva känna mig helt övergiven (HAHA) så ska jag stääääda! Gjorde aldrig det häromdan, så det ser ut som helvete.

Avslutar denna wall of text med en bild på hur snygg jag är i knallblå jobbtröja.
Smell you later, puss.




Mimmi!
Kom hem till mig så kan vi fisa i soffan, kolla på film och käka glass tills vi spyr! ;-D

Svar: Vad söt du är Anna :D Vi tare nästa vecka! Och jävlar vad glass vi ska äta :)
Whatsername

2012-10-27 // 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback