OKTOBER

Jag känner mig så hurtig! Olle började sent idag, så vi sovmorgnade oss ihop. När han hade brummat iväg så gick jag ut och inledde oktober med en power walk (eller något i den stilen) på 8 kilometer. I pissregn. Riktigt jävla gött faktiskt! Träningsvärken från gårdagens hårda ridpass kom smygande i rumpa och lår efter typ 5 - 6 kilometer och det gjorde ganska ont ett tag, speciellt när det gick nerför. Men annars kändes det jävligt bra!

Jag ska försöka trotsa min inre soffpotatis och ut och röra på mig några gånger i veckan. Blir så trött på mig själv när jag vill saker och sätter upp mål och grejer, men att det sen aldrig blir någonting av det. Så nu ska jag fanimig ta mig själv i kragen och gå ner åtminstonde 5 kilo till årsskiftet. Tror det är 12 veckor kvar det, så det borde jag klara :) Min kropp behöver lite mer kärlek i form av motion, så jag hoppas att jag kan hålla detta.

Slut på ordbajsande. Nu ska här fixas käk och stretchas. Senare blir det stallet!




duktiigbäääjb,önskar den motivationen kom te mig med :P BORDE röra bort 2438432894 kg själv :(:P

Svar: Kör på ba :D Du höll väl på och gymma och grejer för inte så länge sen? Ta upp det igen vettja! Om du inte redan håller på dvs. Eller ut och valsa i skogen lite då och då. All motion är mer än noll :)
Whatsername

2012-10-01 // 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback