Nattsvammel

Ligger i bingen tillsammans med Kosmos och myser och kollar på The Hot Chick. Alarmet är självklart ställt, för imorgon bitti släpps Maiden-biljetterna och jag SKA ha biljetter till karlsloken och mig. Får se om jag kommer upp ur sängen bara, för om träningsvärken fortsätter åt samma håll som den gjort ikväll så kommer jag bli sängliggande, haha! Så fort jag har suttit ett tag och ska upp och gå igen så har jag samma gångstil som en nersketen gammal tant. Om inte värre. Ont som fan gör det också, och Kosmos kollar på mig som om jag är dum i huvudet. Hade hoppats på att jag skulle kunna springa lite imorgon, men vi får se hur det blir med det. För att kunna springa måste man ju liksom kunna gå. Ehe. Ohwell, jag är i alla fall glad över att ridning inte bara är jävligt kul, utan bra träning också!

Nu ska jag försöka somna i min stora och tomma säng. Uh. G'night.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback