Lyckan som uppstår..

..när man kommer hem svintrött efter jobb och stall och det är nytapetserat i både sov- och vardagsrummet! Sen att de nya tapeterna inte matchar de gamla sådär skitbra gör inte speciellt mycket, för det är så fiiiint med någonting annat än massa hål i väggarna och fult och beige. Haha, märks det att jag hatar beige? :D Tycker det är någonting av det tråkigaste man kan ha på ett par väggar. Anyways så är jag jättenöjd med resultatet! När jag kommer hem från jobbet imorgon så ska jag möblera om :D 

Idag var det första dagen på nya jobbet. Lagom kul att behöva gå upp klockan fyra på morgonen, var ett tag sen jag gjorde det sist. Men förutom skärsår på tummen efter kniven och papercut efter kartonger så gick dagen jättebra. Jag trivs superbra med arbetsuppgifterna, och att träffa folk hela dagarna och svara på frågor och hjälpa dem att hitta rätt gör det bara ännu roligare. Så dagen har varit över förväntan. Hoppas det fortsätter att kännas lika kul :)

Jag är förjävla svintrött, så nu blir det snarkebingen direkt. Ska upp lika tidigt imorgon igen. NATTI!

Fläckarna på den lila tapeten är efter skenet från lampan i taket.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback