Fläsket försvinner

Började den här dagen med att ut och powerwalka i en timme och rensa skallen. Var verkligen välbehövligt, plus att det var soool och jätteskönt ute! Har inte varit ute och traskat på en vecka eftersom jag red ganska mycket förra veckan, typ nio timmar sammanlagt tror jag. Så kände att det inte riktigt behövdes då, höhö. Sen är jag ju en mörkrädd liten mes också, så jag vågar mig inte ut ensam om klockan har blivit för mycket. ANYWAYS! När jag kom hem igen efter allt traskande så ställde jag mig på vågen, och jag har gått ner 1,1 kilo sen förra veckan! Känns jätteskönt. Bara 4,9 kilo kvar till delmålet :)

Två bilder från oktoberfest i lördags, innan och under. Och nej, det är inte min dunk.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback