Gomorron

Gårdagen började lite halvdåligt - hade ett dåligt humör och vädret var ännu sämre. Men lite ridning på fina 4-åriga Prins (som artar sig riktigt bra) gjorde susen. Börjar verkligen kära ner mig i det lilla charmtrollet :) Sen att jag fick åka hem tidigare och kolla på när min fina karl stekte hamburgare var ju bara ännu bättre. Myste i soffan med Flight 666 och The Walking Dead resten av kvällen. Och om jag inte är för trött efter jobbet ikväll så blir det ett till avsnitt. Najs bajs.
Oooooch det braiga humöret från igår kväll sitter kvar idag, så diggar svinbra musik och längtar till sommaren. Är jävligt taggad på Maiden, och om bandsläppen till SRF fortsätter lika bra så blir det en biljett dit också :) Så jävla gött att Accept släpptes häromdagen, sen är ju inte Saxon, Krokus eller Bullet så pjåkigt det heller.

Ohwell. Ska börja fixa mig inför jobbet. Över två timmar kvar tills jag ska åka, men vafan. Gött att ha lång tid på sig :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback