Lördag


Är på så dåligt humör idag, det ryker nästan ur öronen på mig. Försöker tänka på roliga up coming - saker för att det ska försvinna, men det dåliga humöret vill verkligen inte släppa. Ingenting har jag att göra heller. Oh well. Ska braka loss med dålig musik på högsta volym, städa undan alla burkar och flaskor från igår, och sen försöka göra något busigt. Och vänta på att karlsloken kommer hem från öppet hus på sin skola, bara fyra (!!!) timmar kvar. Suck.




ahhh, du skulle typ hojtat till så hade vi kunnat tjöta skiten o dampa loss på msn :P jag hade pms i lördags hahahaah, tkr så synd om min karljävel :P

pppppppppppppöööööööööööskraaaaaaaaaaaaaaam

2012-05-06 // 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback