New hair color


Wall of text;
Köpte ny hårfärg häromdan, mitt hår hade blivit lite väl orange eftersom jag har struntat i att använda färgbomben de senaste veckorna. Köpte en annan röd denna gången, tyckte att den senaste jag hade var lite för varm orange-aktig röd. Två paket blev det. Olle hjälpte mig att färga håret redan samma kväll, men färgen räckte inte (!!!), så jag fick gå och lägga mig med halvfärgat hår. Gick upp tidigt nästa dag för att åka och köpa mer hårfärg i en stor, välsorterad affär. Sorten som jag köpte dagen innan fanns det bara ett paket kvar av. Vågade inte riskera att få det halvklart en gång till, så jag köpte en snartlik röd i samma serie, bara att den var kallare och något lite mörkare. Meeeene, mitt hår blev visst väldigt brunt med lite mörkröda/lila skiftningar i. HOPPSAN!
Nu gillar jag det som tusan, så det gör inte så mycket att det inte blev som förväntat. Men ändå. Trodde faktiskt att jag köpte "Cool Spicy Red" och inte "Poopsausage". Hm.




En skönhet passar i allt ;) snyggt !

2012-05-31 // 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback