Tolfte maj


Är lite efter känner jag.
Här är bilder från när jag fyllde 21! Min kusin och jag fyller år på samma dag, men han är ett år yngre än mig. Så eftersom Daniel fyllde jämt så var det han som hade kalas :)

Dagen började såklart med tårtfrukost på sängen, precis som när man var liten :D yum yum!
Efter det åkte vi till mormor som låg på sjukhuset. Och efter det blev det lite kikande i affärer då Olle skulle köpa en födelsedagspresent till mig!


Seeeen åkte vi på 20-årskalas! Svingott käk, supergod cheesecake, och roligt sällskap :)









Grattis i efterskott! :3 Åh, cheescake är ju så gott!

2012-05-22 // 15:54:36

SVAR Sam

Tack så mycket! :D

2012-05-23 // 00:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback