PJUH


Äntligen hemma efter en lång dag. Är helt sluuuut. Har hjälpt till i köket i församlingshemmet idag, då det var begravning för en kompis mamma. Jävlar vad vi fyra tjejer har diskat, fixat med mat, kaffe, dricka, och allt annat som hör till. Som tur var så blev det tårta över som man kunde smaska i sig sen efteråt, ähähä.

Ikväll ska jag med pojkarna och fiska. Tycker det är svinläskigt att få napp, såå..egentligen vill jag nog inte. Men vad gör man inte när man är ensam en fredagskväll som denna? Kan ju inte sitta hemma i soffan och tycka synd om mig själv :D





hahah söt det där med fisk XD du får sitta och chilla medan de fiskar annars ;D

SV: Tack detsamma ;>

2012-05-25 // 17:54:46

SVAR Avarquare

Haha, men de där jävlarna är svinäckliga ju, sprattlar och grejer :( usch.

Jooo det är iofs sant. Men samtidigt är det jag som brukar få mest napp, vilket är kul att reta killarna med! Bara att min pojkvän får dra upp dem åt mig, hä hähä :D

2012-05-25 // 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback