Stalin

Hej hej hemskt mycket hej. Long time no see.
Jag har varit iväg och hälsat på min syster och firat hennes födelsedag, och sen varit och hälsat på mamma och pappa hemma i Falköping. Olle följde också med, och vi hann med massa på de två dagarna hemma på Falbygden! PLUS att vi hade en jävla tur med vädret - minst 25 grader varmt och strålande sol. Kommer lägga upp en himla massa bilder när jag får tid och ork.
När jag kom hem igår så var jag och hämtade hem min fluffiga lilla vän Stalin (inte helt hundra på om han verkligen ska heta så, men karlsloken insisterar) som har hunnit bli 12 veckor. Än sålänge har han skött sig fläckfritt - äter som en häst, älskar att både busa och gosa, och har inte kissat ner varken mina mattor eller min soffa. Än i alla fall, haha! Och morsan verkar han inte sakna alls. Inatt somnade jag till OS-invigningen, och lilla plutten sov så fint med mig i soffan hela natten :) Hoppas det fortsätter lika bra som det har börjat!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback