Matlagning?


Hemma och nyduschad efter en mysig turridning. Svinvarmt var det, och fullt av blinningar, flugor och bromsar. Fyfan, gillar verkligen inte juli när det kommer till ridning. 
Ikväll är det jag som står för matlagningen, killen lät (och erkände att han var) nervös för detta. Började babbla om recept hit och dit, att jag inte skulle glömma det ena eller det andra. Hur svårt kan det vara att göra spaghetti och köttfärssås egentligen? Bara att slänga ihop grejerna! Tror jag..får se om jag får godkänt sen när han kommer hit. Sen händer det inte så mycket mer idag, ska upp vid sisådär fyra-halvfem imorgon bitti och tjäna storkovan. Uh, känns jobbigt redan nu.




sååå jävla fin du är kvinna! håret blir fan snyggare o snyggarre helatin tamifan!

Svar: MEN HALLÅ ELLER vad göllig du är, snyggjävel! TACK! Ja, blir väldigt nöjd med det när jag har haft i färgbomben :)
Whatsername

2012-07-10 // 11:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback