Gekås

Är nöjd tjej efter en bra dag på Gekås igår. Fick med mig flera bra saker hem, bland annat en ny parfym som jag hela tiden går och sniffar på. Så gott luktar den! Och den var välbehövlig också då nästan alla mina parfymer är slut. Det är bara en sån där pluuutteliten skvätt kvar i alla, haha. Måste försöka göra slut på dem innan jag börjar använda den nya, vilket kommer bli svårt.

Idag har det bara varit jobb för mig. Varit svintrött hela dagen eftersom jag gick upp efter bara 4 - 5 timmars sömn, men bra jobbarkompisar gör att man håller sig på bra humör ändå :) 
Man blir verkligen knäpp av att jobba på helger, och man har ingen helgkänsla kvar över huvud taget. Värst är när alla lägger upp ölbilder och skriver att det är party på gång på både Instagram och Facebook, och man undrar varför alla festar mitt i veckan. Och så kommer man på att det är ju faktiskt lördag, och man själv är hemma och vilar på soffan och zappar på TVn som en gammal tant. Och äter kakor. På en lördag. Alldeles ensam. Haha :D
 
Nu ska jag återgå till mina kakor och kolla på The Horse Whisperer som går på TV. Kanske skulle ta en promenad i skogen istället, har börjat lägga på mig lite känner jag. Hihi tjockis :D


Bilder från igår.
Hämtade ut en vinst åt min kusin som hon hade vunnit på Ica i Ullared. Sen shoppade Anna och jag loss på tampongavdelningen! Bra skit.



Meeen äru snygg eller! åk hit och shoppa ,lyckades bara ta johan på en timmes shopping igår :( o på den tiden hittar man ju NADAAAAAA :O !!!!!! komsiiiiiiiii


Svar: Om det är någon som är snygg så äre du! Haha, du får fjäska för honom jöööö ;)
Whatsername

2012-07-22 // 08:09:46

sålite så! :D

2012-07-24 // 23:59:04

Fin blogg :)

2012-07-27 // 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback