Varberg


FREDAG
Stressade som en galen idiot efter jobbet så jag skulle hinna ner till Borås i tid för att möta upp Paulina. Olles pappa fyllde år förra helgen, så vi skulle köpa ett presentkort på Resia som en present! När det var färdigt så gick vi och käkade lite god mat. Sen på kvällen agerade jag frisör åt Olle och både klippte och färgade hans hår! Så nu ser han inte ut som ett troll längre :D

LÖRDAG
Olle och jag åkte in till Varberg för att fixa lite saker till kvällen. Vi (mest jag) passade på att käka på Burger King när vi ändå var i krokarna. Och så ville jag åka till en strand för att klicka lite bilder :D Förstår verkligen inte hur jag får med honom på vissa saker, hähä.








Efter några minuter var det så jävla kallt, så vi galopperade tillbaka till bilen ^^





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback