NEW IN - hårigt


Min adapter till datorn gick sönder i helgen, så jag drog med mig Anna till GeKås igår för att se om de hade någon billig (ville inte slänga ut 700 spänn på en från Siba..). Tyvärr hade de ingen, så jag köpte färg till mitt kommande projekt istället.
Och en adapter köpte jag idag på vägen hem. Orkade fan inte virra omkring i Borås och leta efter Siba i en halv evighet, så det blev en från Hitler-Siba (Mediamarkt). För 900 kronor. Tur att försäljaren var trevligare än priset.




Blir nog fint med rött, men tänk på att du säkert kommer behöva färga det dubbelt så ofta som ditt mörka för att det skall hålla sig snyggt!

Och du vet om att om du lagt de 900 kr kronorna och lika mycket till så hade du fått en ny dator... Typ...

2012-01-30 // 17:42:36

SVAR Sofia

Det finns bra inpackningar med färgpigment i som gör att färgen håller sig snygg mycket längre :)

Nja, får knappast en BRA dator för 1600 kronor. Ska jag köpa en ny får det allt vara något bättre :)

2012-01-30 // 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback