Wall of fame


Tänkte att det var jävligt tråkigt att låta mina teckningar ligga och skräpa i mappar, så jag slängde upp några av dem på väggen. Mycket roligare att få kolla på dem varje dag och få inspiration till att fortsätta teckna och fortsätta utvecklas :)
Den längst ner till höger är från 2009, och den längst upp till vänster är gjord ganska nyligen. Tyckte det var roligt om jag kunde följa och se hur jag har utvecklats de senaste åren. Och jag själv tycker i alla fall att det är en himla skillnad på de bilderna. Superkul att se!






SVAR: ja hur fan kan man inte :D vi får röjja järnet tillsammans till dom på srf !!!! :D



Och som jag sagt tidigare,damn vad du är duktig !!

2012-02-14 // 13:41:39

SVAR Enita

Lätt att vi ska! Om jag får tag på biljett dvs haha :D Annars så får vi röjja järnet till en CD ;)



Taaaack så mycket, du är ju för göllig! <3

2012-02-14 // 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback