Tomt i rummet


Jag har bråkat med datorn hela dagen idag, är helt slut i huvudet. Inte nog med att min externa hårddisk är extremt seg när jag lägger över bilder och annat på den, utan det började dessutom ploppa upp ett antivirusprogram som jag inte alls kände igen som sa att min dator var utsatt för risk. Tänkte att det säkert var virus, så klickade ner hela tiden. Självklart råkade jag klicka på något i virus-tjofräsen när jag skulle klicka på något helt annat. Helvete. Men plopp så slutade datorn krångla. Så jag kunde i lugn och ro organisera mina bilder. Ska låta alla bilder överföras till hårddisken inatt, för det kommer utan att överdriva ta säkert minst åtta timmar. Jag ska bannemig önska mig en ny, supersnabb extern hårddisk. Perfekt 21-årspresent.

Anyways. Alla mina grejer är nu lastade och klara för att anlända till mitt nya hem. Och mamma, pappa och jag har bara myst i soffan ikväll, käkat godis så tänderna nästan ruttnat bort, och kollat på På Spåret. En fredagskväll helt i min smak! Och resten av kvällen ska jag bara fixa med designen här på bloggen, fortsätta organisera bilder, och sen gå och lägga mig i tid. Ska upp tidigt imorgon och har en lååååååång dag framför mig.

Fan vad mycket text.


Det ekar här inne, haha




myspys kväll med andra ord (Y) !, hoppas det går super med flytten i kväll :)

2012-02-03 // 23:42:01

SVAR Enita

Flytten ikväll? :)

2012-02-03 // 23:46:22

Sv: haha imorgon/ dvs i dag :) var hel trött i huvvet när jag skrev i guess ha (a)

2012-02-04 // 08:49:19

Lycka till med flytten nu sötis! Tror att det kommer bli jättebra:). Kommer och hälsar på snart!!

2012-02-04 // 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback