Morninghhh!


Sitter och trycker i mig så mycket frukost jag bara orkar. Ska till jobbmässan i Göteborg idag tillsammans med Medborgarskolan, och jag har ingen aning om jag kommer få något käk idag, haha. Haven't told ya, men jag går numera dit varje dag. Har inte riktig helkoll på vad det är vi ska göra där, men än sålänge så är det waaay mycket bättre än arbetsförmedlingen och jobbcoachen jag fick genom dem för ett ganska bra tag sen. På MBSK får man bra hjälp med CV och personligt brev, och vi ska antagligen ut på en hel del studiebesök, träffa företag och skapa kontakter. Till exempel idag ska vi till Nintendo och hälsa på, hur kul som helst!
Nu ska jag ta ur ringen ur nästan så jag ser lite anständig ut, och sminka mig så jag ser lite mänsklig ut. Och trycka i mig lite mer frukost :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback