Man tager vad man haver


Happy Valentines Day
Egentligen är alla hjärtans dag är ett jävla reklamjippo. Tycker att man ska visa den man älskar uppskattning varje dag, och därför känns det helt meningslöst med ett datum där man ska köpa gulliga små puttinutt-presenter. Men när denna dagen väl kommer så kan man verkligen inte låta bli att köpa någonting, bara för att liksom. Såååatteee, jag köpte en (tre) egentligen ganska tråkiga presenter till min fina pojkvän. Men jag har varken presentpapper eller presentsnören, så jag fick ta vad jag hade - silvertejp. Lägg märke till att jag till och med fick till en rosett :) Jävligt ful, men vafan haha!

I söndags kväll hade antagligen The Walking Dead säsongspremiär i USA, så om jag får tag på avsnittet så ska vi mest fira att det är igång igen. Både Olle och jag har längtat som fan :D Perfekt 14 februari med andra ord!






Fett gulligt iallafall :D jag fick choooklad av herrn med nu,o guud vad jag ska moffa hela kvällen när han jobbar (A) tihihihi! Ha entoppen alla hjärtans dag gullet :)

2012-02-14 // 12:10:59

Wii! Vill bara att dagen ska lida mot sitt slut så jag får bänka mig o se det nya avsnittet! :D:D:D:D:D:D SÅ taggad.

2012-02-14 // 13:24:37

SVAR Enita

Fan vad gött! :D Min är lurig med vad det blir, så får se vad han har hittat på haha :D Detsamma fina du!

2012-02-14 // 17:22:25

SVAR Sazzy

Eller huuuurrr! :D Längtat som fan så förväntningarna är verkligen skyhöga, haha!

2012-02-14 // 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback