Jag är i himmelriket


Hade glömt hur gott spenatsoppa är. Skulle kunna äta det sju dagar i veckan.
Känner mig sjukis idag och är verkligen inte på topp, så jag ska krypa ner i soffan, dra igenom några avsnitt av SATC och tycka synd om mig själv. Vart är min karlslok när jag behöver honom?!




Åh, mums! :o



Sv: Det är lite allt möjligt, men kan ju säga som så mkt att det kommer vara "horror-inspirerat" i old school! :) Men du lär ju se när det är done o så. Wihi.



Jag jobbar för Din El som kundtjänstmedarbetare. Sedan jobbar jag också på Folkets hus i Trollhättan och hjälper till vid olika event. Ikväll ska jag tex sitta i inträdet till ett ungdomsdisco... :P

2012-02-17 // 11:26:20

SVAR Sazzy

Fan vad nice :D oscfhjsklcjs är så jävla sugen på att tatuera miggg, göra klart min arm så jag kan fortsätta med alla andra jag har tänkt ut häh ._.



Okej, är det något att ha? :) Håller på och söker jobb som en galning, men de enda man kommer på är ju bara butiksjobb..vilket absolut skulle funka, men tror inte det är så jävla lätt att få.



BTW. Slänger in dig bland mina länkar om det är okej? För att jag gillar din blogg ^^

2012-02-18 // 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback