Help, please?


Är klar med teckningen på Kat von D! Slänger upp bättre bilder imorgon när det är dagsljus, omöjligt att få en bra bild på den med en lampa eftersom det blänker så.

Jag skrev för lite mer än en månad sen att jag kanske skulle få ställa ut på Konstnatta i Falköping i höst. Ifall det nu skulle bli så så vill jag gärna börja teckna redan nu så jag slipper stressa, eftersom varje teckning tar ganska många timmar, och jag vill helst ha någon röd tråd genom allting. Är ganska säker på att jag vill göra porträtt på kända människor, tror det kan vara roligast om man faktiskt känner igen människan på teckningen. Men då är frågan, vilka ska jag teckna? Vad ska temat vara? Snälla kom med förslag, har sån jävla idétorka!






shit va snyggt!!

2012-02-18 // 22:53:42

SVAR Nadja

Tack så mycket fina du!

2012-02-18 // 23:00:29

Shit, du har alltså utseende och skills! Snyggt jobbat :))

SV:mrr tack! ;*

2012-02-19 // 01:15:16

SVAR Avarquare

Neeemen, tack så mycket! :*

2012-02-19 // 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback