Hello February


Det är tre dagar kvar tills jag flyttar (två tills vi börjar lasta), och jag har ungefär en miljon saker att göra. I mitt rum ser det ut som helvete - flyttlådor upp till taket, grejer och kläder över heela golvet. Börjar bli lite orolig för att vi inte kommer få med oss allting, haha! Men istället för att packa, fixa med papper och städa nu på förmiddagen så ska jag till arbetsförmedlingen och sitta på ett (antagligen) helt onödigt möte. I TVÅ timmar. Känns verkligen underbart.




Duktig tjej :D !!!

nu ser du till och flytta och klistra fast ditt arsle vid datorn på direkt efter flytten haa :D

2012-02-01 // 20:33:24

Duktig brud!

och sen ser du till att flytten gårbra så du kan klistra fast ditt arsle framför datorn på direkten sen :P

2012-02-01 // 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback