Uggla



Känner mig som en galen kattkärring som bara tar kort på min söta kisse. Man kan ju nästan tro att jag inte gör annat här i livet, hähä. Vilket inte är speciellt sant.

Annars då? Idag har jag bara städat här hemma, så det har varit full rulle hela dagen. Börjar dock tröttna nu, och då har jag disken och sovrummet kvar..får slänga på lite musik så kanske jag hittar de sista krafterna, haha :D Mamma och pappa kommer och hälsar på i helgen, så vill ha det lite fint när de kommer ner. Och imorgon är jag upptagen hela dagen, så måste bli klar idag. Tråååkigt. Och så ska kylskåpet hinnas fyllas på också. Ännu tråkigare.

Ohwell, nu ska jag sätta igång med allt det tråkiga igen. Smell you later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback