Kattnät

Wops, glömde visst av att jag hade en blogg. Får fan skärpa mig nu och börja uppdatera lite.

IDAG blev jag klar med VU2an (Väktargrundutbildning 2), och är alltså klar väktare. Har varit en rolig vecka. Speciellt kul att träffa alla igen som man gick VU2an och Skyddsvaksutbildningen med. Såatte, nu blir det förhoppningsvis en massa jobb fram tills oktober då revisionen planeras vara klar. 

Annars då? Allt rullar på precis som vanligt. Jag bytte namn på lillkillen, så han heter numera Kosmos vilket passar honom myyyycket bättre än Stalin. Har också fått upp kattnät till honom på min franska balkong, så nu kan vi äntligen få lite frisk luft in i lägenheten utan att jag behöver oroa mig för att han får frispel och hoppar 2 - 3 meter ner till tanten som bor under mig. Nu har jag bara min 7-metersbalkong kvar att näta in, men det får vänta tills jag kan få hjälp av Olle för det kommer säkert ta en halv dag att fixa..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback