Gomorron!

Kollade på bilder från årets Sweden Rock igår kväll och snackade i telefon i över en timme med denna bruttan, och vet ni vad? Fan vad jag saknar både Enita och SRF! Bara ha det gött, lyssna på jävligt bra musik, och träffa awesome folk i en hel vecka. Kan ju fan inte bli bättre. Men såatteeee, i oktober någon gång så kommer jag minsann få finbesök! Vi planerar shopping, vinpimplande, pysslande och Batman-filmer :D Ska bli så jävla nice!

Fråga mig inte vad det är med mig och mina fula miner. Kan helt enkelt inte vara seriös när någon annan tar kort <.<



HAha ursh vad du är söt ( även när du gör dina miner ;) )
saknar dig till tusen och ska bli så jäääädrans skojj att åka ner :D:D:D:D:D

Svar: Haha du är ju tokig :DSka bli skitkul, även om det kanske blir så att jag åker UPP ;);););)
Whatsername

2012-08-29 // 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback