Namncermoni


Gick upp tidigt idag för att åka på lilla Visas namncermoni. Efter det har jag tillsammans med mamma och pappa grejat massa här hemma. Fått upp hyllor, tavlor och rullgardiner, så nu börjar det minsann se ut som det ska! :)

Hade egentligen tänkt att dricka lite alkohol och ha det kul med antingen flickorna eller pojkarna ikväll, men är så galet trött efter en så lång dag så jag ska nog bara käka några ostkrokar, somna på soffan och vänta på att fyllekajan (dvs min pojkvän) kommer hit för att nana. Ganska gött om ni frågar mig.







lät supersweeeet, du kan komma hit o va hemmafru o städa o lagagod thaimat till mig tkr jag höhöh



svar:taaaack babe, JAG LÄNGTAR MEEED,WOOHOOOOOO!!!! och vem av oss som är mongo?jag trodde det var tydligen..BÅDA TVÅ :D <3

2012-04-29 // 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback