Tvåårskalas


SÖNDAG
Olles brorsdotter fyllde två år, så vi var bjudna på kalas på söndagen.


Nya strumpbyxorna :)


I Borås stannade vi till och fick våran Subway, finally! :D


Milvid visar alla kort han har tagit med kameran som han hade fått häromdan. Fina bilder på TVn, TVbänken, fjärrkontrollen..nästa Bingo Rimér :D




Födelsedagspresenten som Vilja fick av Olle och mig var väldigt uppskattad ^^


Milvids och Viljas nästan nykläckta lillasyster :)




Åh, den söta blicken
Efter kalaset blev det bara deg hemma i Horred. Jag spelade PS och Olle spelade gitarr, supermysigt!




Nämen fy fasen vad go den där mackan såg ut då :D

2011-09-21 // 00:38:56

//SVAR Therese



Subway ÄR supergott! Jag får dra med dig dit någon gång tycker jag :D:D

2011-09-21 // 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback