Medryttare!


Min kusin Therese ska få hem sin lilla totto Rosie igen efter att hon har varit på foder hos en tjej ett tag. Men eftersom Therese varken kommer ha tid eller ork att rida och pyssla med henne alla dagar i veckan så hörde hon av sig till mig igår och frågade om jag var intresserad av att bli medryttare på Rosie igen. Och självklart är jag det! Mysigare häst finns ju inte, och dessutom kommer jag ha någonting att göra om dagarna nu när det inte är så mycket jobb. Och sen tackar jag ju absolut inte nej till att vara med hästar och rida tre - fyra gånger i veckan istället för bara en :)










Vad kul. :D

2011-09-20 // 19:14:05

haha andra bilden är ju sköningen själv :D. Vilken sötnos liksom ;)

2011-09-21 // 00:39:49

//SVAR Therese



Haha, supersöta bilden :D

2011-09-21 // 20:23:02

//SVAR Sam



Ja, det ska bli kuligt! :D

2011-09-21 // 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback