Helgbilder


LÖRDAG


Jag var arg och ledsen, så jag åkte hem till Wille och störde mitt i en tråkig fotbollsmatch :D Och så fick en ostmacka. That's what friends are for!


Min söta fis var hemlighetsfull och hade bestämt att vi skulle köra iväg och göra något mysigt ihop utan att jag visste var det var. Det blev bio i Varberg :) Jägarna 2!


När vi kom hem efter bion mitt i natten så väntade de här godingarna på oss i frysen. OMNOM!



SÖNDAG


GEEEKÅÅÅÅÅÅS! Igen, haha! Börjar nästan känna att det är pinsamt så ofta som vi åker dit :D Men det är så rooolit! Alltid hittar man någonting spännande. Köpte dock bara lite småsaker. Bland annat ett par finfina jeans, men de var för stora. Orkade inte prova dem där för det var ganska mycket folk, lönehelg nivet.. Så mamma fick dem istället. Får helt enkelt köpa ett par nya nästa gång vi åker dit :D


När vi skulle fika och jag skulle beställa världens godaste chai-latte så var chaien slut! Barbarer är vad de är! Fick nöja mig med en torr jävla bulljävel..


♥ ♥ ♥



MÅNDAG
Jag lämnade återbud på ridningen (ja, jag är knäpp :D) och stannade en natt till, bara för att det är så mysigt.
På kvällen skulle pojkarna repa, så jag hängde med och kikade.




Så suddiga och fina bilder, ehe..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback