Micropop


Idag fick vi ett brev från Viasat där de gjorde lite reklam för sitt Viaplay. Nu har vi redan Viaplay, så det var ju strunt samma, men det bästa var att de skickade med en påse med micropopcorn! Brukar annars hata all adresserad reklam som ploppar ner i brevlådan (kanske mest för att jag är tvungen att dela ut skiten till alla..), men detta var ju bara för bra! Så nu ikväll har mamma och jag suttit och mumsat popcorn och börjat kolla på POTC On Stranger Tides. Jag var tröttare än trött och höll på att somna efter en timme, så vi stängde av filmen och jag satte mig här för att stänga av datorn. Kände bara att jag var tvungen att kolla min mail. Och jag har fått ett erbjudande på en lägenhet! Är i och för sig nummer 2 i kön, men imorgon ska jag ringa snubben jag fick numret till och fixa tid för att kolla på den! Vet inte om jag kommer kunna somna nu bara för det :D





åh! grattis! eller vad man nu säger, haha. väntar själv på svar från en och man är så jävla nervig va

2011-11-15 // 22:37:36

HOPPAS!!!!!!

2011-11-16 // 09:17:37

SVAR Pia



Haha tack :D Nervigt som fan! Skulle kännas så värdelöst om jag inte fick den nu när jag är så jävla nära att få den, ähä ._.

2011-11-16 // 11:35:38

Hej!



Jag vill bara förtydliga att kampanjen ni fick reklam för var för våra kunder som redan har Viaplay. Så har ni redan det, kolla in filmkampanjen i viaplay menyn så har ni (om ni inte redan sett det) 50 fria filmer där som ni kan titta på.



Hoppas popcornen smakade!



Mvh Liselotte

Viasat Support

2011-11-18 // 16:05:20

Hej!



Mitt namn är Angel och jag jobbar på Viasat. Det är jättekul att se att ni fått ta del av Viasat Ger Tillbaka!



Hoppas att det smakat!



Mvh Angel

Viasat Support

2011-11-19 // 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback