Glasögonorm


Jag har visst gått och blivit en glasögonorm. Känns skönt att jag äntligen kommer kunna se ordentligt när jag kör bil, och framförallt slippa värken i ögonen och huvudet, och slipper kisa som en galning. Men glasögon är inte billigt alls, vilket suger. Tur att jag får i alla fall 20% rabatt på dem , haha!
Jag lånade med mig tre stycken snygga bågar hem som jag gillade, men har beslutsångest som fan. Provar fram och tillbaka, hit och dit, och känner efter vilka jag trivs bäst i. Svårt val.




Silvriga metallbågar..



..Bruna sköldpaddsmönstrade plastbågar..


..Eller svarta plastbågar.



passade skitbra i paret på första bilderna!

2011-11-09 // 12:26:40

SVAR Pia



Tack! Tyvärr var de lite dyra för min plånbok "/

2011-11-09 // 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback