Födelsedagsfirande


YES YES, vi firade som sagt min födelsedag idag istället för imorgon eftersom alla var hemma och så. Mamma hade köpt en smörgåstårtsbit till oss var som var riktigt mumsig, och sen senare på kvällen så tryckte vi i oss en jättegod tårta med en massa blåbär på. MUMS!
Självklart hade vi paketöppning också! Jag fick en jättesöt blomma, presentkort hos min frisör (vilket var super eftersom jag ändå hade tänkt att gå och klippa mig snart) och tre par trosor. Ska dock byta trosorna imorgon efter jobbet eftersom jag inte alls gillade modellen på dem. Är jättenöjd och jätteglad för allting :) Sen pratade mamma om att köpa någon heminredningrgrej i Stockholm när hon åker upp dit nu i helgen. Jeez, jag har inte plats för fler saker i mitt rum, haha! :D









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback