Buskväll


Igår blev jag inringd på morgonen och jobbade till efter fyra. Under dagen hade Sofia smsat och frågat om jag ville ses, och självklart ville jag det!
Vi begav oss till Skövde och kikade på grejer. Kunde självklart inte hålla mig från att köpa lite stuff, men måste skylla på att det är saker jag velat ha ett tag eller behöver :)
Sen var vi båda så hungriga så vi tryckte i oss en hel del mat på MAX. MUMS! Efter det dunkade vi studentmusik i min fina bil med rostiga fälgar och var så knäppa i huvudet som bara Sofia och jag kan vara tillsammans :D


Sofia fick en godis av mig ♥






kanske min snyggaste parkering någonsin!




mamma ville att jag skulle köpa en present till henne, och snäll och givmild som jag är sp köpte jag tre! bland annat denna otroligt tjusiga badmössan.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback