Packlista till festival


Det finns mängder med bra packlistor på internet, men jag tycker att jag har kommit på den ultimata packlistan (i alla fall för tjejer) till festival, så jag delar med mig av den innan jag går och lägger mig.

TILL ATT BYGGA BO
Tält, madrass, pump (jobbigt att blåsa upp madrassen med lungkraft), sovsäck, kudde, filtar, campingstolar.

KLÄDER

Shorts, linnen, t-shirts, tjocktröja, underkläder, sockar, strumpbyxor, bikiniöverdel, mysbyxor (att sova i och gå på toa i på morgonen), skinnjacka, mössa (regnskydd för håret).

HYGIEN
Tandborste, tandkräm, spraydeo, parfym, torrschampo (jag vägrar gå omkring och se ut som Thomas Dileva, eftersom mitt hår tenderar till att försöka efterlika hans efter en dusch..), smink, hårgrejer, rakhyvlar, våtservetter (funkar superbra istället för den dagliga duschen, eller för att torka snuskuga toaringar med), spegel, pincett, nagelfil, toalettpapper (är bra till mer än att torka sig i röven med), sminkborttagning, tamponger.

ÖVRIGT
Alkohol, Ipren, plåster, magtabletter, p-piller, solskydd, solglasögon, gasolkök (yes, vi ska lyxa till det i år!), festivalmat, plastkassar, öronproppar, spelschema, BILJETT, mobil + laddare, kamera + laddare, plånbok, vattenflaska, kapsylöppnare, paraply, tändare, fällkniv, silvertejp.


Har jag glömt någonting?!



jävlar vad grejer typ hälften av det där har inte jag med mig:D

2011-07-04 // 00:26:55

Jättebra lista. räddade mig verkligen. TACK <3

2011-07-05 // 17:09:20

SVAR Ammy A



Haha, men jag gillar att ha mycket grejer med mig :D Dessutom kände jag att ingenting jag fick med mig var onödigt, allt kom till användning :) Tycker det är bättre att ha med sig en sak för mycket, än att man känner att man har glömt en jävla massa hemma.

2011-07-11 // 17:17:11

SVAR Johanna



NEMAS PROBLEMAS! :)

2011-07-11 // 17:17:42

Jättebra lista! tack! :)

2011-07-16 // 17:23:48

du glömde en hårborste! :)

2011-07-30 // 13:51:58

SVAR Josefin



Med "hårgrejer" menar jag hårborste, kam och hårspray :)

2011-08-01 // 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback