Låång dag på jobbet


, nu är jag äntligen hemma! Jävlar vad varmt det är idag! Och är verkligen svintrött, den här värmen suger ju musten ur en.
Har i alla fall haft en helt okej dag på jobbet, även om jag mest gick och gäspade efter klockan två, haha! Johanna jobbade lika länge som mig idag så jag var inte helt ensam :)
Vi ska grilla massa gott här ikväll, men hoppar nog faktiskt salladen..vill inte bli sjuk av ehec nu när jag precis ska till Sweden Rock. Det hade ju varit lite dålig tajming :D Fast det kanske mest är jag som är nojig.

Nu måste jag duscha! Man blir helt klibbig av att sitta i en postbil utan AC när det är 25 grader ute.


Matilda och Johanna steker i solen på lunchen.


Jag jobbar på min bonnabränna :D




Johanna och jag åkte iväg för att hämta lite post och dunkade musik i postbilN :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback