Kissen


Idag har kissen varit hos farbror doktorn, och de behövde inte söva honom som tur var. Och han hade varit jättesnäll, men lite rädd (såklart). Han fick medicin som man på något sätt ska få i honom i några dagar nu. Och om det inte blir bättre så får vi åka tillbaka med honom, men det tror jag inte ska behövas :)
När jag hade slutat jobbet så var mamma på apoteket och stod i kö för att ta ut medicinen, så jag åkte dit. Vi fick stå i kö i säkert en halvtimme, och sen åkte vi för att äta någonting. För att göra kissen glad så fick han köttbulle, vilket han älskar :) Sen tog jag honom i min bil på vägen hem, men han började flåsa med öppen mun (vilket katter kan göra när de är stressade, till exempel när de åker bil), så jag tog en lugnare väg hem och stannade och pratade med honom och så. Sen när vi kom hem fick han mer köttbulle, och sen låg vi och kollade på TV och sov, haha :D
Min fina lilla tisse

NU ska jag packa och fixa, för imorgon åker jag ner till älskling. Och så ska jag försöka orka fixa naglarna. Köpte lite roliga nagelgrejer på GeKås i lördags, så får se om det blir någonting roligt av det :)

Hjälp vad mycket text.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback