Jordgubbar


HEJSAN.
Har jobbat hela dagen idag med, såklart. Hade en hel del att göra efter turen, så jag kom inte hem försen vid halv fem. Min syster Sofia och hennes sambo kom hit nu ikväll, och de ska stanna över natten. Vi åt god mat och sen massa jordgubbar, glass och grädde till efterrätt! Omnom. Sen har det varit lite ringande till bland annat polisen eftersom någon utgett sig för att vara min systers sambo och bedragit massa folk på Blocket. Fattar inte hur folk orkar..
Anyways. Alla dagar ser likadana ut för mig just nu, så jag har ingenting kul att lägga upp här. Hoppas ni är glada ändå! Imorgon kommer lilla Olle-skiten hit, då ska vi bara mysa och ta det lugnt. Seeeen på lördag åker vi neråt landet tillsammans för lite öldrickande i Varberg. Blir nog kuligt!

Ha en fin kväll!







söta bilder:)<3

2011-07-07 // 05:27:46

SVAR kurdisk muslimsk tjej



Tack så mycket! :)

2011-07-07 // 16:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback