Wopsie


Det sa bara plopp och så var jag uppe i 9 mm i högerörat. Så fort man kommer upp i några millimeter så går det verkligen superlätt att töja, vilket är ganska farligt. För det är ju varken mysigt eller snyggt med en präktig blow out. Anyways. Nu är det bara 3 millimeter kvar, sen är mina öron klaaara! Då ska jag köpa en hel drös med finfina pluggar :D

Nu ska jag julstäda mitt rum. Kuligt.




Ghaaa! töj inte för mycket :P

Det har jag gjort tidigare,och satan vad jag ångrar det... Ena örat har jag inte orkat töja ner mer än till 14..och andra är liten som en munk,och inte fan går det att stoppa in örhänge ändå :P...



just sayin (A)

2011-12-23 // 08:59:57

SVAR Enita

Nejdå, vill inte ha mer än 12 :)

Ojdå, hur stort har du haft? ;o

2011-12-23 // 12:07:45

Hade 18 i ena örat som nu är 14, och 14 i andra som nu är..ehm typ En munk? :P hihi..



men bra kör inte på högre ;D hur sugen du än blir måste jag säga ! hehe

2011-12-23 // 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback