NEW IN - denim vest




Jag vet, svinsnyggt med ett fisigt nattlinne under :D


Follow my blog with Bloglovin



Sv: ja tamejfan,det bör vi göra ;)

har du bokat nå härliga bilejtter än? :D

2011-12-22 // 11:54:12

SVAR Enita

Fan vad awesome!

Haha, nä jag har ju inte det. Hade planerat att köpa dem när de släpptes, men sen kom jag på att jag kan önska mig i julklapp istället eftersom de inte är superbilliga direkt. Så jag håller tummarna och köper efter jul om jag inte får någon :D

2011-12-22 // 19:40:34

Väääästen var ju skitsnygg iaf ;D



SVAR: :D låter smart, vi skulle bokat nu i veckan men nu ska vi tydlkigen vänta lite till,vet inte varför :P men beställa det SKA VI :D jag missar inte nästa års band faan :D Äre nå spec band du vill se då? :D

2011-12-23 // 08:58:48

SVAR Enita

Tack så mycket :D är faktiskt skitnöjd, så den kommer nog användas flitigt under våren och sommaren :D

Tror inte jag kommer få någon biljett i julklapp, hade mest känts dumt eftersom de är så jävla dyra..men hade hur som helst blivit superglad! Och om det blir så att jag måste lägga de pengarna på något annat så åker jag ner ändå och super med awesome folk och har kul ändå! hähä :D

Just nu är det väl bara Motörhead som jag lyssnar på, men sen skulle det vara kul att se band som Mötley Crue och Dimmu Borgir bara för att. Sen kommer väl pojkvännen dra med mig på massa bra band också hoppas jag :) Du då? :D

2011-12-23 // 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback