M.





Känner mig som en liten tant i kabelstickad kofta :D

 




Ja gotthard o edguy är ju asgrymma band :D så dom banden bör du se...MED MIG :P efter vi druckit en massa öl haha ;D



vilken mysig outfit förövrigt :)

2011-12-25 // 21:14:22

SVAR Enita

Självklart ;D Vi får hinka i oss massa öl och sen springa och kolla på massa bra band! :D

Tack! :)

2011-12-27 // 12:59:51

Givetvis ;D bör vi allt göra!

oh har lagt upp massa väskor stuff på min blogg,hojta om de är nå du är sugen på :D



Vore skoj,att skriva mer än över blogg :P haru nå annat kul där man kan skriva annat än i kommentar fält :P?

2011-12-27 // 21:32:56

SVAR Enita

Kikade lite, och det var en väska och en kjol som jag gillade, men är lite tvekis. Har så jävla mycket stuff och behöver själv köra iväg grejer som jag inte använder. Så jag avvaktar lite (A)



Det är väl i så fall Facebook eller MSN :D

2011-12-27 // 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback