Hoppla Pållen!


Idag drog ridningen igång igen efter sommaruppehållet, svinkul!
Jag fick en häst som antagligen har varit ridskolechefens gamla tävlingshäst - Plexus (e: Robin Z) :) En 22-årig gammal häst med svankig rygg och stor, tjock mage och som inte har gått ridlektioner innan. Han var kolugn i boxen så jag tänkte nästan ta med mig spö ut i ridhuset eftersom han verkade vara en liten slöis. Så fel jag hade! Han var pigg och framåt, men ändå lyhörd och vääääldigt trevlig att rida! Perfekt häst (enligt mig) helt enkelt! Emma sa att det såg jättefint ut, och så kändes det också. Så kul att inte rida en sönderriden ridskolehäst där man antingen får sitta och banka eller ha världens jävla dragkamp, och istället rida en välriden pålle. En riktigt bra start efter sommarlovet med andra ord :D

















:D :D :D :D

Slänger upp en video också när jag har klippt ihop alla små snuttar.



Plexus<3<3<3<3

2013-07-24 // 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback