Bilder från helgen


FREDAG
När jag kom till Olle på eftermiddagen så åkte han, jag, Robin och Samuel först till systemet, och sen till GeKås och drog en snabb shoppingrunda.






Det fina happyfacet


Efter GeKås hade vi tänkt käka tacobuffé, men det var stängt så det fick bli BK. Precis som förra veckan ._.


När vi kom hem blev det lite sånt här. Ser ni rosévinet där bakom? Köpte det för det stod att det skulle smaka tutti-frutti, plus att det bara kostade 35 kronor. Och ja, det var väl ganska lättdrucket. Men eftersmaken smakade verkligen spya och magsaft. Fyfan ._.








05:55 - Olle och jag kom hem och det var såhär ljust ute :D


LÖRDAG
Vi hade egentligen tänkt åka till Göteborg på lördagen och ha lite kul, men ingen av oss orkade så vi åkte till Varberg på kvällen där Olle bjöd mig på restaurang! Underbaring






SÖNDAG
På söndagen åkte Olle, David och jag ut med båten och jag kollade på när de fiskade. Men det blåste utav bara fan (kändes som att vi var i en storm ute på havet, ehe), jag var livrädd, och de fick inga gäddor. Så tillslut rodde Olle tillbaka i motvind, vilket tog en hel jävla evighet :D När vi kom tillbaka till bilen var alla tre genomblöta om fötterna (fyfan vad kallt! tror att sommaren är borta trots allt), och Olle och jag var svinhungriga så vi beställde från pizzerian. Kycklingsallad, omnomnom!






Mysigt! :D



Sv: Desamma! *:

Haha ja! Skitbra ju! :D Inte dyrt heller, haha!

2011-08-31 // 21:04:05

//SVAR Sam



Vart köpe du dina någonstans? :))

2011-08-31 // 21:40:02

Sv: På ebay. [[:

2011-08-31 // 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback