Bilder från helgen


LÖRDAG





Eftersom det var så fint väder så bestämde vi oss för att åka ut med båten och fiska. Ganska läskigt tycker jag eftersom jag är rädd för djupt vatten (det vill säga allt som är djupare än en barnpool), så jag satt och var mest livrädd hela tiden.


MUMS!


Självklart blev det molnigt och blåsigt så fort vi satte oss i båten, så tillslut gav vi upp haha :D


Senare på kvällen åkte vi till en annan sjö för att fiska med en motorbåt istället. MEN SJÄLVKLART så ville inte motorn hoppa igång! Så vi fick ro istället. Och tillslut ville jag absolut inte så någon fisk (tycker det är superläskigt när man ska dra in dem), så jag styrde båten.








Det nappade några gånger för älskling, och en var vi tvungna att döda. Stackarn "/


SÖNDAG


På söndagen åkte vi ut igen, och denna gången hade Olle och hans pappa kollat så motorn gick igång redan innan vi åkte. Flera gånger till och med. Tror ni att den kom igång när vi var ute på sjön? Nä precis, det gjorde den inte.


Och efter bara några minuter så började det att SPÖREGNA! Haha ganska kul faktiskt :D


Vi var sådär lagom snygga när vi kom tillbaka till bilen med genomblöta kläder och rinnande smink :D


När vi hade torra kläder igen så grillade vi.


Och myste med kissebebisarna.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback