Söndag 3 april 2011


GODMORGON!
Jag vaknade för en stund sen, men kunde inte somna om igen. Så jag lägger upp lite bilder från gårdagen innan jag kryper ner i sängen igen.
Igår var älskling och jag först uppe på Mösseberg och kollade på grisbebisarna i djurparken, och sen åkte vi till Skövde för att gå i lite affärer och kolla på bio. Vi kollade på The Fighter och både Olle och jag gillade den! Så den rekommenderas starkt :)










Sötaste små bebisarna! De viftade gå gulligt på sina små svansar! vift vift vift












Mellan shoppandet och bion så käkade vi på MAX :D Jag vart superglad.


Olle köpte någon rolig leksak där man får elstötar, men no way att jag testar den! Galet haha :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback