Långfredagen


FREDAG 22 APRIL.

Bland annat Ollat hade eventuellt tänkt att åka och kolla på Vrävarna i Borås när de spelade på långfredagen. Men jag kände att jag kanske mest skulle stå ensam i ett hörn om jag skulle hänga med..och eftersom det inte är den musiken jag lyssnar på så gav jag som förslag att vi kunde grilla, dricka öl och tjöta istället. Så efter några telefonsamtal så var vi ett par stycken som skulle ses vid fotbollsplan. Och eftersom pojkar är pojkar så blev vi kvar på den där jävla fotbollsplanen i över två timmar, så jag satt och frös ihjäl, var svinhungrig och kollade på när de lekte sina bollekar tills det blev mörkt ute :) Som tur var så kom Anna (tillsammans med Jonatan) i slutet, så då var jag inte helt ensam i alla fall, haha!
SEN, efter den längsta väntan någonsin, så åkte vi äntligen hem till hmmm..vemdetnuvar och grillade och ÅT MAAAT! mmmmmh.













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback