SRF 2015

Är så jäkla taggad inför årets festival och line-upen är ju helt fantastiskt bra, såpass bra att jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop det med spelschemat och festandet. Visst är det roligt när det kommer många bra band, men i år är det nästan FÖR många. Jag har 25 band jag vill se (dock är alla inte måste-se-band) och de flesta kommer direkt efter varandra. Valuta för pengarna med andra ord, haha! Men av de 25 banden så är det här de 8 banden jag verkligen inte vill missa;
 
JUDAS PRIEST
Det bandet som är allra viktigast för mig att se, kan ju för tusan bli sista gången.


BEHEMOTH

 
AIRBOURNE
 
 
HELL
 
 
ALESTORM
 
 
MESHUGGAH
Kanske mest för att lyssna på Tomas Haake :3
 
 
EVERGREY
Har både en "vanlig" spelning på onsdagen och en akustisk på fredagen. Ser fram emot den akustiska!
 



Judas Priest skulle jag gärna se, för jag gillade dom mycket som liten! :)

2015-05-25 // 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback