Long time no see

Oj, nu var det nästan en månad sen som jag loggade in här. Under den tiden har jag hunnit börja jobba ordentligt på nya jobbet, fylla 24 år, firat 5 år tillsammans med Olle, fått min delegation för medicin, haft skräckfilmskväll med mina tjejer och skaffat mig en ny tatuering. Och en massa annat :)
Idag är min enda lediga dag på hela veckan och ska pysa iväg till stallet om ett par timmar. Det är nämligen det årliga öppet hus där idag och ridskolans elever är med och tävlar i olika grenar som 3-gång, 4-gång, terränghoppning, dressyr, tölt osv. Jag ska vara med på Prins i terränghoppningen, vilket kommer bli hur kul som helst! :) Sen ska jag direkt hem och pyssla här hemma, något jag inte har hunnit med över huvud taget det senaste. Sen är det bara jobb, jobb, jobb, Tysklandsresa, lite mer jobb och sen åker vi till Swedeeeen Rooooock! Är så sjukt taggad :D
 
Senaste från Instagram. Är bättre på att uppdatera där än här - @mimmiaxelsson
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback