Vasaloppet

Även om jag somnade vid halv 2 inatt så ställde jag alarmet på 8 imorse för att kolla på Vasaloppet. Är egentligen inte ett dugg intresserad av skidor och vill bara kräkas när det går typ dygnet runt på TV under den här tiden på året, men Vasaloppet är en viktig tradition att kolla på, hur tråkigt det än må vara. Roligt när de hittar riktiga original att prata med i spåren :)
 
Nu ska jag göra mig en stor och god frukost och sen så ska jag fortsätta att pyssla i kattrummet. Har möblerat klart och har bara småpysslet kvar, men hade inte riktigt ork till det igår :) Resten av dagen ska jag bara mysa och ta som den kommer. Kanske kollar på någon film, kanske målar lite. Vi får se!
Vad gör ni denna söndag?
 
 



Låter som en bra söndag ^^ Jag är så sjukt bakis så jag vet inte vart jag ska ta vägen :(

Svar: Åh nej vad jobbigt :( Hoppas huvudvärkstabletter och apelsinjuice kan bota det värsta för dig!
Whatsername

2015-03-08 // 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback