Ny vecka!

Oj då, det blev visst inte så mycket mer aktivitet här igår haha. Jag hade ju tänkt att jag åtminstone skulle fixat klart i kattrummet så någonting blev gjort, men jag satt i soffan hela dagen och surfade och kollade på Viaplay. Väldigt skönt med sånna dagar emellanåt. Nu har jag i alla fall läst klart alla typ 150-200 blogginlägg på Bloglovin' och känt mig som en liten stalker.
Jag ska åka iväg till stallet om en liten stund och släppa ut pållarna och pyssla lite, och lite senare ska jag visa Tina hur man longerar så hon har lite mer att välja på när hon ska jobba med Prins. Kan ju vara kul för henne att ha lite alternativ till ridningen :) Lär kraschlanda sen när jag kommer hem för det blev inte jättemånga timmars sömn inatt. Det var så jävla varmt och låg bara och vred och vände mig. Sista gången jag kollade på klockan var den 01:30, så skulle tippa på att jag somnade vid kl 2. Hoppas det blir liiite tidigare ikväll :)

 



sv: Eller hur :D gör det!

2015-03-11 // 21:59:26

Sjukt fin blogg ;)

Svar: Tack så mycket! Och detsamma :)
Whatsername

2015-03-20 // 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback